16 Mayıs 2007 Çarşamba

Kıvırcık Salata


2 gündür blogumu güncelleyemedim. Açıkcası, iş yoğunluğum olduğu için vakit ayıramadım. Araya da bir günlük iş seyahati girince...Yemek yapamadım. Evdekiler kalanlarla idare ettiler.
Ama dün akşam yine eski düzenimize döndük.
İşten eve gelirken ne yapacağıma karar verdim. Tabii yol 1 saat 15 dk sürdüğü için düşünmek için bol bol vakti oluyor insanın :)
Buzluktan 2 adet tavuk budunu çıkarıp microway'de çözdürdüm. Fırını 200 dereceye ayarladım. Bu sırada sebzeli erişte için sebzeleri doğradım. Tüm bunları hazırladıktan sonra başladım salatayı hazırlamaya.
Kıvırcık salatayı suya koyup, en az 4 kere yıkadıktan sonra kuruttum. Kıvırcıyı ve göbek salatayı kurutmadan salata yapmam, yoksa üzerine yaptığım sosu tutmuyor. Taze soğanı yıkayıp doğradım. Kırmızı kaliforniya biberini ince ince kestim.
Kıvırcık salatayı doğradım, üzerine taze soğan ve biberi koydum. Zeytinyağı, limon ve tuzdan oluşan sosunu da hazırladım ama üzerine hemen dökmedim. Yemek hazır olduğu anda dökmek üzere kenara ayırdım.

Hiç yorum yok: