1 Mayıs 2007 Salı

Burası Neresi?











Bağdat caddesi mi?


Hayır efendim burası TEM otoyolunun 1 Mayıs'taki hali. Sabah saat 06:45 de işe gitmek üzere evden çıktıktan 4 saat sonra gelebildiğim noktadan, arabamdan, çevrenin çekilen resmidir.

Trafik saatlerce kilit durumdaydı, adım adım ilerledi...Insanlar dayanamayıp servislerinden indiler...Kimisi sıkıntıdan, kimisi sigara içmek için, kimisi de en yakın çıkış noktasından yayan kaçmak için kilometrelerce yürüdüler...Bugün gerçekten hayatımda görmediğim kadar eziyet çektim. Ne kar...ne yağmur...hiç biri bu kadar zor gelmemişti.
Neden hiçbir uyarı yapılmadı...Neden yetkililer köprüde arama yapacaklarını duyurmadılar.

Bilmiyorum böyle bir 1 Mayıs yaşandı mı hiç? Güya bahar bayramı...Avrupada bayram ilan edilip tüm işyerleri tatil oluyor...Tatil olsun demiyoruz ama neden biz herşeyi olması gerektiği gibi medeni bir şekilde yaşıyamıyoruz...Offf daha fazla yorum yapmak istemiyorum...

Bu arada fotoğrafı çektiğim noktadan itibaren 1 saat daha adım adım gittikten sonra kendimi Kavacık sapağında buldum. Aynen gerisin geriye eve doğru yönümü değiştirdim...Kendi kendime: "Akşam bu yolun dönüşü de var" dedim. Aynı kaosu yaşamak istemedim.

Evet tam 5 saat sonra karşı istikamete geçtim veeee 20 dk sonra evdeydim...Ağlamak istiyorum ya...

Hiç yorum yok: