24 Eylül 2007 Pazartesi

Pembe Gönlüm Sende Pastası

Çocuklar en çok ne sever? Çikolatayı mı? E tabii de, sonra en çok neyi sever? Tabii ki mozaik pastasını.

Bizim evde, genelde, buzlukta bir adet mozaik pastamız bulunur. Acil durumlarda buzluk açılır, pasta itina ile alınır ve küçük afacanlara verilir.

Bu tarifi görünce de tam bizim haydutlara göre dedim.

Size bi sır vereyim mi? Valla minikleri bilmem ama ben kendimi pastanın içinden alamadım, çikolatalı ya... o bakımdan...
Tüm gün pastayı aklımdan çıkaramadım... akşam, yemek yedikten sonra... gittim geldim yedim, gittim geldim yedim, gittim aaaa bitmiş ayol !

He he koca pastayı bitirmişim.




Malzemeler

  • 2 paket kakaolu petit beurre bisküvisi
  • 7,5 bardak süt
  • 2 paket kakaolu puding
  • 1 paket çilekli puding

Yapılışı

Bisküviler küçük küçük derin bir kaba kırılır. 2 paket kakaolu puding 5 su bardağı süt ile pişirilir. Pişen puding bisküvilere dökülüp karıştırılır.



Dikdörtgen ve derin bir kek kalıbını streç film ile kaplayın. Pudingli bisküvileri içine dökün. Üzerini spatula ile düzleştirip, buzlukta 1 saat kadar bekletin.



Çilekli pudingi kalan 2,5 su bardağı süt ile pişirin. Mikserle yaklaşık 3-4 dk kadar çırpın.

Pastayı buzluktan ve de kalıbından cıkarıp, servis tabağına alın. Üzerine de çilekli pudingi dökün.


Afiyet olsun !

5 yorum:

LaMa dedi ki...

Kabakli borege bayildim, ozellikle de yufkalari parcalayip koymak cok pratik;)
biskuvili pastalara zaten sozumuz yok, lezzeti garanti.
Eline saglik

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Bende çok severim:) Ellerine sağlık. Nefis görünüyor.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Bence çok şirin olmuş ellerine sağlık. Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Özlem'ciğim,
Pembe pembe ne de güzel olmuş mozaik pastan.Sadece çocuklar değil büyüklerde bayılır böylesine..))

Ellerine sağlık canım.

Sevgilerle.

Özlem dedi ki...

Lama'cim,
Kabak yerine başka malzeme de olur, uydur uydur yap.

Pembeli'm,
Çok teşekkür ederim.

Perihan'cım,
Gül'cüğüm,
Güzel sözleriniz için çoook teşekkür ederim,
Sevgilerimle....