7 Eylül 2007 Cuma

İşte Burdayım

Sonunda bilgisayarıma kavuştum :)

1 aydan beri bozuk olduğu için kullanamadım ve 3,5 haftadan beri de servisten gelmesini bekledim.
Ne kadar üzüldüydüm anlatamam. İnanın canım yemek bile yapmak istemedi... Abarttım biraz belki ama, paylaşamadıktan sonra hevesim de kırıldı. İş yerinden de giriş yapamadım. Büyük bir sabırla bilgisayarımın servisten gelmesini bekledim...
Sizlerden gelen yorumları, mail kutusunda görüyordum ama cevap yazamıyordum... Bir iki kere başka bilgisayarlardan giriş yaptım ama kendi bilgisayarımdaki kadar zaman harcamayadım tabii ki.

Neyse, uzun lafın kısası artık sayfamı daha sık güncelleyebileceğim ve de değerli yorumlarınıza da tek tek cevap yazacağım ve dee sizleri ziyaret edebileceğim...

Hepinize buradan sevgilerimi yolluyorum...

Hiç yorum yok: