7 Eylül 2008 Pazar

Patates Graten

SNC10795

Malzemeler
  • 5 adet patates
  • 1 kutu krema
  • 3-4 diş sarımsak
  • 1/2 su baradğı süt
  • tuz

Yapılışı

Patatesleri halka halka doğrayın. Fırın tepsisine dizin, doğranmış sarımsakları patateslerin üzerine koyun, üzerine bir kutu krema ile sütü gezdirin, krema ile sütü, ayrı bir kapta karıştırıp patateslerin üzerine iyice yaymak lazım. Son olarak tuzu serpin.

Önceden ısıtılmış fırında 35 dk kadar pişirin.

Ben tavuklar ile patatesleri aynı anda pişirdim, bunun için fırınımı turbo ayarına getirdim. Ancak patatesleri, tavukları fırına koyduktan bi 25 dakika sonra koydum.

Afiyet olsun !



5 yorum:

Adsız dedi ki...

İÇİNDE PATATES OLAN HER YEMEK İLGİMİ ÇEKER. FOTOĞRAFTA YEMEK ÇOK NET VE HOŞ DURMUŞ.ELİNİZE SAĞLIK.

Hülya dedi ki...

Yemeklerin her ikisine de diyecek yok doğrusu.
Çok iştah açıcı görünüyorlar.
Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Oncelikle cok guzel siteniz var tebrik ederim. Bu tarife gelince tam boyle bir pratik tarif ariyordum ellerinize saglik. Hemen bu aksam deniyecegim.

Birde size iki sorum vardi. Birincisi bu resimleri nasil boyle buyuk cikartabiliyorsunuz ve nekadar aradiysamda en son kim neler yapti listesini nasil ayarlayacagimi bulamadim. Cok hos duruyor ve kolay teker teker siteye girmemem gerek kalmiyor en azindan boyle. Bana yardimci olursaniz sevinirim.

Sevgilerimle S.

Özlem dedi ki...

Sevgili BereketliMutfagim,
Guzel yorumlariniz icin cok tesekkur ederim.
Sitemdeki resimleri flickr sayesinde istedigim boyutta ayarlayabiliyorum, resimleri once oradaki hesabima kaydedip, oradan da bloguma ekliyorum ancak, sablonumla da biraz oynadim, bunu da HTLM'yi duzenleden Sablon duzenleye girerek yaptim...bunun disinda , kim neler yapti listesini de, Sayfa Ogelerinden, Gadget ekle'ye girip Blog listesini ekleyerek yaptim,

umarim yardimci olabilmisimdir, sorulariniz olursa beklerim,

sevgiler,

Kizim Sare Verda dedi ki...

Merhaba,

Cok cok tesekkur ederim bende cozdum bu olayi. Benim icin bukadar ayrintili yazdiginiz icin ayriyetten tesekkurler.
Blogunuzda basarilar dilerim.

sevgilerimle,
S.