30 Eylül 2008 Salı

Nice Bayramlara

inspireco_bonbon

3 yorum:

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Bayramın son günü ve son saatlerinde geçte olsa, ailenizin bayramını kutlar, iyi dileklerimle nice bayramlar dilerim..

Blogunuzun varlığından bir süre önce haberdar olmuştum. Bu gün ise, tariflerinize gereği gibi ancak bakabildim.

Tarif ve görüntüleriniz oldukça güzel, beğendim. Ayrıca bloguma link verdiğiniz için, teşekkür ederim..

Hoşça kalınız..

Semra Altay dedi ki...

Merhaba,
Tarifleriniz harika.
Pudingli browninin tarifini sabırsızlıkla bekliyorum.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Özlem,
Bende gecikmeli olarak bayramını kutlayıp,yanaklarından öpüyorum..


Her tarif başlı başına muhteşem..Fakat en üstteki Pudingli Brownie en harikaları olsa gerek..Ellerine sağlık tatlı Özlem'ciğim..

Diğer postlarda yorum yeri göremediğim için buraya yazdım..))


Sevgilerle..