23 Şubat 2009 Pazartesi

Kakaolu Puding

SNC10082

Bu tarifi bulduğumdan beridir artık hazır puding kullanmıyorum. Tadında hiçbir fark yok, hatta bana göre daha da lezzetli, üstelik de katkı maddesi yok.


Malzemeler

  • 1 litre süt
  • 2 çorba tepeleme kakao
  • 3 çorba kaşığı ılık su
  • 1 su baradğı toz şeker
  • 1 adet yumurta
  • 1 paket vanilya
  • 1 çorba kaşığı tepelem mısır nişastası
  • 2 çorba kaşığı tepeleme un
  • 50 gr margarin


Yapılışı

Tencerede yumurta ile şekeri çırpın. Kakaoyu 3 çorba kaşığı ılık suda ezin. Unu, nişastayı, vanilyayı ve kakaoyu yumurtalı karışıma ekleyip çırpmaya devam edin. Üzerine sütü ekleyip ocağın altını açın ve orta ateşte karıştırarak muhallebi kıvamında pişirin. Göz göz olunca margarini de ekleyip birkaç dakika daha karıştırmadan pişirip ocaktan alıp kaplara boşaltın.

Afiyet olsun !

17 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Bloğunu çok seviyorum ama açtığım anda kapanıyor. Sana yorumlaırm ulaşıyor mu emin değilim:( Virüs falan mı var acaba neden kapanıyor sence?

Özlem dedi ki...

Merhaba,
Sitemin açıldıktan sonra kapanmasına çok üzüldüm, nedenini inan bilmiyorum. Umarım yakında düzelir, düzelmezse haber verirsen sevinirim,
sevgiler,

Adsız dedi ki...

Özlemciğim ben de senin siteni açar açmaz kapanıyor.Bu yaklaşık 10 gündür devam ediyor.Sana yorumla haber vermeye çalışıyorum ama ulaşacak mı bilmem.bence bir bilene danış.Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Müjde'cim,
Acaba şimdi düzelmiş olabilir mi? Bazı bağlantıları kaldırdım cünkü, eğer beni haberdar edebilirsen çok sevinirim inan,
sevgiler,

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Özlem'cim kuplar nefis görünüyor, ellerine sağlık.. Demek lezzetinde hiçbir fark olmuyor, bu tarifi aklıma tutacağım.. Afiyetler olsun..

Naile dedi ki...

yumurta sütlü tatlıları daha da güzelleştiriyor. tarifi ben de deneyeceğim. Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

yemekgezegeni'ne uyeliginiz icin gerekli bilgiler ve banner kodunuz mail adresinize gonderildi, lutfen kontrol ediniz.. sevgiler

Adsız dedi ki...

Hayır hala açılmıyor Özlemciğim.Sadece 5 saniye kadar açık kalabiliyor.Sürekli 'internet explorer bu siteyi açamıyor' yazısı çıkıyor.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

sürekli aynı tarifi uygulamaktan gerçekten bıkmıştım..
bu tarifi hemen deniyeceğim..

ellerine sağlık

atesböcegi dedi ki...

canim son zamanlar hep bloguna hata vardi. Acamiyordum acilsa bile yorumlarim ulasiyormu bilemiyordum. Özlettin kendini. Bu sorunlar bendede oldu gecen. baglantilar sorun yapti, ziyaretci sayaclari. Dikkat etmek lazim. Sonra emekler bosa gitmesin, kiminin blog silinmis bile baksana. aman aman...
Pudingin harika olmus. Heleki katkisiz olusu cok güzel. Ellerin dert görmesin canim.
sevgilerimi gönderiyorum.

atesböcegi dedi ki...

en son bilgisayardan bloğuna bağlandığımda gece sorun yoktu.şu an cepten bağlandığım için bilemiyorum,cepten bağlanıldımmı bağlantıları açamıyor ve güzelce giriliyor.o yüzden zaten bendeki sorunun ne olduğunu fark etmiştim.aynı hatayı bendede veriyordu.bağlantı kodlarını tek tek sildim ve sorunun sayaç olduğunu buldum. 3 taneydi 2 tanesi aynı kaynak siteden zaman zaman 2si sorun yaptı birini kaldırınca sorunda kalktı.seninde bu yüzden olabilir diye ayrıntılı yazdım.inşallah tekrar böyle hata vermez üzüyor insanı.a çok soru sordumda ne demek.tabi soracaksın yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.email adresin varmı profilinde bakamıyordum bile mail atacaktım.girdiğimde tarifin birinde yorum yaz buttonu yoktu.inşallah tekrar olmaz ne yaparız sensiz.sevgiler canım

MUTFAKISTAN dedi ki...

harika gorunuyor
ellerinize saglik
sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Özlemciğim şükür kavuşturana bir kaç gündür blogunda sorun vardı sayfa açılır açılmaz kapanıyordu,, neyse ki düzelmiş.
Puding tarifine de bayıldım canım ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

NOT: Az kalsın unutuyordum Kremalı Brokoli Çorbası tarifini uyguladım ve ssüpperrrr diyorum başka da bir şey demiyorum. Paylaşımın için teşekkürler!!!:)))

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, ne kadar guzel olmus Ozlem'cigim...

Guzel bir hafta diliyorum, sevgilerimi gonderiyorum.

EZGi :)) dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım en yakın zamanda deneyeceğim kocaman sıcacık sevgiler

Adsız dedi ki...

Yaşasın sorun düzelmiş galiba.:))
Sorunsuz açıldı siten.Merakta bırakma.Sevgiler...

ADA dedi ki...

Merhaba,

Ben de oğluma puding yapacagım. Margarin kullanmıyorum. Onun yerine tereyağı mı yoksa aycicekyagi mı daha uygun olur. Yardım için teşekkürler.