11 Şubat 2009 Çarşamba

Tavuk Şiş

SNC10002

Yine pratik ama lezzetli bir yemek tarifi, hemen aşağıda;


Malzemeler
  • 3 parça tavuk göğüs eti
  • 4 çorba kaşığı yoğurt
  • 1 çay kaşığı pul biber
  • 1 tatlı kaşığı köri
  • çöreotu
  • tuz

Yapılışı

Tavuk etini ince şeritler halinde kesin.

Çörek otu hariç, diğer tün malzemeleri karıştıp tavukları bu sosla karıştırın ve 1 gece dolapta bekletin.

Eti sostan çıkarıp şişlere geçirin.

Izgarada pişirin. Pişirme işlemi bitmesine yakın, üstlerine çörek otu serpin.

Afiyet olsun !

5 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Günaydın. Çörekotu değişik bir lezzet katmıştır. Ellerine sağlık. Sevgiler...

gülizar dedi ki...

özlemciğim hem pratik hemde leziz bir tarif,biz çalışan hanımlar için güzel bir altarnetif bence.sevgilerimle...

karamel mutfak dedi ki...

görüntü süper olmuş çörek otunu ilk kez soslamada kullanıldıgını gördüm tadını merak etim dogrusu.

Adsız dedi ki...

Çok leziz olmuştur eminim.Ellerine sağlık Özlemciğim.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Özlemciğim aslında ben milföy pastasına yorum yazacaktım ama yazamadım. Çok severim hem prtaiktir hem de inanılmaz lezizdir kendileri. Ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren