29 Mart 2008 Cumartesi

Sarımsaklı Kuskus Pilavı

Salçalı kuzu inciğin yanına çok güzel bir garnitür oldu. Çok fazla cümle kurmadan hemen tarife geçiyorum.


SNC10162


Malzemeler

  • 1 su bardağı kusukus pilavı
  • 4-5 diş sarımsak
  • 3 çorba kaşığı zeytinyağı
  • 1 adet sivribiber
  • 2 su bardağı sıcak su

Yapılışı

Zeytinyağını pilav tenceresinde ısıtın. Sarımsakları ezip içine atın. 1-2 karıştırıp yakmadan, halka halka doğranmış sivribiberleri içine atın. Peşine kuskusları ilave edip kavurma işlemine devam edin. Ardından sıcak suyu döküp fokurdar fokurdamaz altını kısın ve aynen pilav gibi kısık ateşte pişirin.


Afiyet olsun !

5 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Ellerine sağlık ne güzel olmuş öyle canlı canlı da çekim yapmışsın, ellerine sağlık...

EZGi :)) dedi ki...

ben bu pilavı çok seviyorum canım ama hiç sarmısaklı denememiştim ellerine saglık çok güzel görünüyor denenencek muhakkak
sevgiler

www.illedeyemek.com dedi ki...

eline sağlık canım çokta güzel görünüyor,sevgilerimle....

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Kus kus pilavına bayılırım ellerine sağlık harika görünüyor.

Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Çocukluğumdan beri bayılırım ben kuskus pilavına! Ellerine sağlık Özlem, sarımsaklı denememiştim hiç, güzel bir fikirmiş :)