21 Mart 2008 Cuma

Muhallebili Kadayıfı Beklerken

Tüm malzemelerini aldım, yarın evde şenlik var çünkü ne zamandır bu tatlıyı yapmayı bekliyoruz... bekliyor muyuz dedim... ehe ehe düzelteyim... bekliyorum... sadece ben :)
Kimsenin haberi falan yok, aslında ben kendi kendime gelin güvey oluyorum işte.

Hep gözüme ilişirdi bu tatlı, iliştikçe de hep yapmak isterdim, garip bir şekilde çekici buluyorum kendilerini :) Ne zamandır aklımdaydı. Ama kolay bir tatlı değil... yani bence...
Sanki biraz vakit alıyor. O yüzden öyle hafta arası yapılabilecek türden bir tatlı değil, hele benim gibi çalışan ve de bunu ilk defa yapacağı için, pişirirken ikide bir gidip gidip tarifine bakıp sonra tekrar ocağın başına geçecek biri için.

Bir sürü bahane uydurdum di mi? Neyse arkadaşlar Allah kısmet ederse , bu tarif yarın yapılacak.
Hani geçen sefer, uğrayanlar bilirler, pastanın önce resmini koyup, tarifini sonra vermiştim ya... Bu da başka bir uygulama... Duyurusunu yapıp, yapımını ve malzemelerini sonra yayınlamak. Hedefim yarın yayınlamak.
Umarım herşey güzel bir sonla noktalanır. Bakalım göreceğiz...

PEK YAKINDA :)

4 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Özlem, bu tatlıyı ben de duydum fakat hiç yemedim.. Merakla bekliyorum, kolay gelsin :)

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Özlem yazdıkların bende "bebek geliyor" fikri uyandırdı. Yanlış mıyım yoksa doğurasım geldi algıda seçicilik mi yapıyorum bilmem ;) Tatlıyı da merak ettim bekliyorum ;)

Bir Porsiyon Öykü dedi ki...

Sevgili Özlem,

Bloguma bıraktığın yorum üzerine sana iade-i ziyarete geldim:)

Özlem dedi ki...

Aslı'cım,
Sonunda tarifi yapıp yedik, şiddetle tavsiye ederim.
sevgiler

Hülya'cım,
Birazdan ziyarete geliyorum...

Esra'cım,
Yok ayol:)) şaşırttın beni... sen öyle deyince dönüp tekrar yazımı okudum :) sanıyorum "beklemek" kelimesi sende bu izlenimi uyandırdı. Biz 1 tanede kaldık valla...
Tatlıya gelince... bence çok başarılıydı, eğer denemediysen tavsiye derim.
Sevgiler,

Zeynep'cm,
Ziyaretin beni çok mutlu etti, tekrar ve de tekrar beklerim :)
sevgiler