7 Eylül 2009 Pazartesi

Yayınlanmayı bekleyen o kadar çok tarifim var ki, araya yine kısa bir yaz tatili girince, hepsi beklemede kaldı...bu, bu yazın son tatiliydi, artık sezonu kapadım. O kadar birikmiş tatilim varmış ki, farkında bile olmamışım, her sene sadece 2 hafta kullanınca geriye kalan 2 haftalar üst üste binmiş binmiş şişmiş...

Aşağıdaki bu 2 tarifi de 1 ay önce yapmıştım, o gün ızgara levrek pişirmiştim, fotoğraf makinemin pili bitince balığımın resmini çekememiştim, ama nasıl yaptığımı kısaca anlayatayım;
Balığı fileto hazırlatmıştım, 2 parça halindeki balığımı zeytinyağlayıp, tuzlayıp biberleyip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine koymuştum, üzerlerine de 1'er adet defne yaprağı kondurmuştum. Ayrıca 2 adet patatesi de ince ince dilimleyip tepside boş kalan tüm alanlara doldurmuştum. önceden 220 derece ısınmış fırının ızgara ayarında 15 dakika kadar pişirmiştim. Gerçekten çok lezzetli olmuştu.