21 Şubat 2010 Pazar

Sömestr'den Dönüş

Yazımın başlığına bakıp da sömestr'den yeni döndüğümü falan sanmayın. Döneli 2 hafta oldu aslında, biraz uzun bir ara verdim. Bayağı da uzun bir ara olduğunun farkındayım. Aslında bu molayı vermek zorunda kaldım. Ama daha fazla dayanamadım...Ne kadar çok özledim sizleri....

Ancak bugün bu satırları yazmak üzere geçebildim klavyenin başına. Aslında çok da keyfim yok, sömestr tatilinin son günü kayakta düştüm. Aslında düşmenin hemen sonrasında toparladım sandımdı ki, üzerinden 1 hafta gibi bir zaman geçtikten sonra dizim ağrımaya başladı, doktordu, emardı derken dizimde iç kanama ve ödem olduğu ortaya çıktı. Doktor kesinlikle üstüne basmayacaksın dedi, hem de 3 hafta boyunca. Tabii basmadan nasıl yürünür ki. Hemen söyleyeyim koltuk değnekleriyle...2 adet koltuk değneyi ediniverdik hemen. Tesadüf iş yerinden Suna hanım, daha ameliyattan yeni kalkınca değneklerini bana verdi. Meğer yürümesi ne zormuş. Doktorcuğum tekniğini gösterdi tabii de, iki elimle değnekleri tuttuğum için sadece evde odalar arası dolanabiliyorum ama birşey taşıyamıyorum. Genelde salonda, koltuğun bir o tarafında bir bu tarafında yastık misalı oturuyorum. Sıkıntıdan da habire abur cubur atıştırıyorum. Çarşambadan beri evdeyim, işe gidemedim. Bu hafta başlıyacağım artık. Bakalım nasıl olacak.

Tabii bu durumdan ev halkı çok etkilendi, özellikle yemek konusunda perişan oldular. Hiçbişi pişmiyo ki evde. Eee anlasınlar değerimi işte...Bu da klasik cümledir değil mi :))

Ya bu arada şu snowboardculara acayip bozuluyorum. Çünkü onların yüzünden düştüm. Bence onlara ayrı bir pist tahsis etmeleri lazım. Kayma stilleri yüzünden pistler bozuluyor, onların geçtiği heryer buzlanıyor...bu yetmiyormuş gibi kayak yapanlarla da sürekli çarpışıyorlar. Allah rızası için bu 2 spor grubunun pistlerini ayırın ne oluuur....
Boşuna söyleniyorum tabii, kim duyacak ki sesimi veya duyan olsa da kim aldırış eder bilmiyorum. Herneyse ben snowboardcu gördüğüm yerde yolumu değiştirmeye devam edeceğim.

Tatile çıkmadam evvel yayınlanmamış birkaç tarifim vardı. Boş duran blogu Allah sevmezmiş diyerekten bunları yayınlamaya karar verdim...he he :). Artık arşivden yayın yapacağım, çünkü daha bir 15 gün mutfağım kapalı olacak. Ya da belki Mutfak Günlüğümde yeni bir etkinlik başlatabilirim. "Eşler mutfağa girerse ne olur" diye :) Hu huuu beni duyan var mı??? ıı ıh tık yok...kimse üzerine alınmıyo valla...e madem öyle bu 2 haftayı fast food haftası ilan ediyoruz o zaman....

İlk tarifim hemen aşağıda...

6 yorum:

deafmute dedi ki...

Özlem geçmişler olsun.
Şu snowboard'culardan bende rahatsızım çok haklısın, bende birkaç manevra yapmak zorunda kalmıştım geçen yıl, dikkatli olmak gerekiyor.
kurabiyeler güzel gözüküyor, ellerine sağlık.

Hatice dedi ki...

çok geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle...
kurabiyeler de nefis görünüyor, incecik bisküvi gibi olmuş, ellerine sağlık, sevgiler...

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

ÇOK BÜYÜK GECMIS OLSUN.BAZEN GÖRUNMEZ KAZALAR OLABILIYOR.CANIM BENİM, ELLERİNE SAGLIK.ÇOK İŞTAH ACICI GÖZÜKÜYOR.
SEVGILER..

Adsız dedi ki...

olmadi ama...biz senin yolunu gozlerken sen gitmis birde tatil yapmisin:((
bende isterim...dermisim
umarim guzel zaman gecirmisindir

canim cok öpüy

www.yenitadlar.blogcu.com

birdutmasali dedi ki...

:(((
ben acil şifalar diliyorum üzülerek,
çünkü yazmasaydın, hiç farketmeyecek vede bilmeyecektim.
herşey unutulur diliyorum..
hatırlamayacak kadar iyi olman dileklerimle.
GEÇMİŞLER OLSUN .

SADECE YEMEK dedi ki...

selam çok geçmiş olsun.Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.Snowbordcular hakkındaki söyledıklerınıze katılıyorum.Gecen sene bende küçük bir kaza gecırdım.Kartalkayaya gitmiştim ve birisi gelip öyle şiddetli çarpmıştıkı anlatamam.Duyduguma göre bu sene kartalkayaya ayrı bir snow pisti açılmış duyunca çok sevındım.Herkes yerınde kaysın canım degılmı ama:)))
yeni açtıgımız forum adresımızede beklerım.Selamlar.

http://hamaratabla.yetkinforum.com/forum.htm