20 Ağustos 2007 Pazartesi

Deniz, Gunes ve Guzelim Bogazici Koprusu

Sonunda dondum. Doneli bayagi oldu, ama bilgisayarimda problem ciktigi icin uzun sure yazamadim. Hala duzelmedi, su anda esimin bilgisayarini kullaniyorum.

Bodrum'da son gun vakit bulamadigim icin size bahsedemedigim 2 yeri anlatmak istiyorum.

Birincisi, Bitez'in meshuur dondurmacisi, taze meyvelerle yapilmis, super...
En sevdigim dondurma tipi. Algida tarzi dondurmalari hic sevmiyorum sanki margarin yiyormus gibi oluyorum, o denli yagli ve agir geliyor bana...
Ben daha cok, sorbemsi dondurmalari seviyorum, hafif ve sulu. Iste Bitez'inkide de oyle.

Dondurmacinin duvarinda bircok unlunun resmi var...


Acgozluluk yapip 5 cesit birden denedim. Kimbilir bir daha ne zamana kismet olur gelmek.
iclerinde en cok begendiklerim, kavunlusu, balbademlisi ve kaymaklisi oldu ...

Ikincisi, Gundogan'da bulunan "Reana". Remziye hanimin lokantasi. Hem hos, hem de populer olmayi basarmis bir mekan. Coktan unlu isimlerin ugrak yeri olmus.


Mezeleri guzel ve lezzetli. Biraz borulce ile sorun yasadim, sansima hep kilciklari bana rastladi :(

Icerde tum mezeler tezgahta
sere serpe, dizim dizim dizilmis alicilarini bekliyor vaziyette... Baliklari da cok basarili, fiyatlar da uygun.

Tatilin kotusu olur mu hic... ama ne yazik ki yetmiyor insana, doyamadan geldim buraya...

Hiç yorum yok: